Dålig dag.

Tjobba alla , idag har min dag varit hemsk. Rättare sakt riktigt jävla usel. Började med att man gick från hemmet med arga steg... detta är inte en vana men ibland så blir det bara p ådet viset. Det enda som var positivt var att jag fick sova med älskling i natt ! :)

Vädret idag gjorde inte det hela mycket bättre, regen och åter regn. Nå väl , framme vid skolan så började vi med matte och följt av engelska. Vid engelskan fick jag nog, jag klarar inte av denna människa länge. Lena larsson vad är det för fel på dig? Först fick bi byta klassrum ofantligt många gånger istället för att ha lyssnat på mig i första läget att vi skulle ha stannat. Sen så ber hon oss göra om allt som vi redan gjort en gång. Blir så trött på det hela.

Aja, lite bra får det väl vara med dagen iaf. Träning sen och där står inomhus träning och BIP-Test på schemat, jobbigt, jobbigt.


Hare gött allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0